ik ben tom ,ben van vlaams brabant in belgie
heb nog niet lang geleden een e21 315 op de kop kunnen tikken hier in de buurt,de auto heeft meer dan 10 jaar op blokken gestaan in een garage

ik had al een e30 320 coupé maar een e21 wou ik altijd nog bijkopen dus bij deze heb ik dat gedaan,onderhoudsgeschiedenis was er zelfs nog bij,wat ik wel tof vond,
ben momenteel bezig met deze weer in zijn eer te herstellen,was een rotte plek in de koffer aan het reservewiel,deze heb ik reeds hersteld
verder komen alle remmen,veren,bussen,lagers enz. er nieuw op,ook de motor gaat wat nieuwe onderdelen krijgen,na nieuwe benzine er in te doen sloeg deze onmiddelijk aan,ongeloofelijk eigenlijk ,zonder de carburator te kuisen(gaat uiteraard nog wel gebeuren)
de draagarmen,filterdeksel,bevestigingsplaatjes en dergelijke ga ik laten poederlakken zodat ze beter als nieuw zijn.
de lak gaat blijven want deze is nog tamelijk goed,na een polierbeurt want was dof geworden met de jaren,heb geen duidelijke foto maar beter dan geen bij deze:
(ondertussen al weer een stoflaag op ,zoals je ziet is er wat werk aan

met speciale radio zie foto

hier ook een foto van de e30 320 type 1(1985) (als dit een probleem is verwijder ik het wel)
deze is foto net na aankoop (hele tijd geleden)
ik maak niet veel foto's vandaar
ondertussen zijn er originele m3 lederen verwarmde stoelen ingezet vooraan,verder voledig in orde en gekeurd voor dagelijks gebruik,

optielijst bmw:
S219A SPORT-LEDERLENKRAD Sport-Lederlenkrad 380 mm Sportstuur
"edition" en lederen pookknop
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL Elektrisch verstelbare
bijrijdersspiegel
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Entfall Modellschriftzug Zonder
typeaanduiding
S324A LM RAEDER ELLIPSOIDSP. 107/MISCHB. Front- und Heckspoiler Sport
frontspoiler en achterlip (beide in kleur)
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Wärmeschutzglas grün Groen
getint glas rondom
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Schiebehebedach handbetätigt
Handmatig schuifdak
S520A NEBELSCHEINWERFER Nebelscheinwerfer Mistlichten voor én 2
mistlampen achter
S704A M SPORTFAHRWERK M Sportfahrwerk M-Technik sportonderstel, 51mm
veerpoten met Sachs of Billstein (B4) sportdempers, veren mtech
(20/20 verlaging), dikkere stabilisatorstangen , voor 20mm en achter
14,5mm (13,5 tot '85)
L811A BELGIEN-AUSFUEHRUNG Länderausführung Belgien Belgie uitvoering