Mtech voorspoiler
Mtech voorspoiler
ik heb zojuist de rubberstrip van mijn mtech voorspoiler afgehaald, en dit ging door geroeste boutjes niet zonder problemen
Weet iemand waar je deze strip nog nieuw kunt krijgen, aangezien ik heb bij de dealer nergens zie
Weet iemand waar je deze strip nog nieuw kunt krijgen, aangezien ik heb bij de dealer nergens zie
- Peter V.
- E21 VIP
- My E21(s): '82 320/6
Re: Mtech voorspoiler
Is die niet hetzelfde als een gewone bumper?
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
geen idee, op fotos lijkt de originele voorbumper wat rondere hoeken te hebben. weet niet of iemand hier dat kan bevestigen?
de ophanging is iig anders, de originele strip zit met clipjes vast, zoals achter. terwijl de mtech met boutjes zit
de ophanging is iig anders, de originele strip zit met clipjes vast, zoals achter. terwijl de mtech met boutjes zit
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Strip is volgens mij in wezen hetzelfde, alleen zijn de bevestigingen niet meer verkrijgbaar (clips die je erop schuift maar dan met draadeinden). Maar daar is vast nog wel wat op te verzinnen.
Regards/groeten, Jeroen
ik zal morgen eens de voor en achter strip naast elkaar leggen, kijken hoe ver ze overeen komenJeroen wrote:Strip is volgens mij in wezen hetzelfde, alleen zijn de bevestigingen niet meer verkrijgbaar (clips die je erop schuift maar dan met draadeinden). Maar daar is vast nog wel wat op te verzinnen.
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
De achterbumperstrip is uiteraard een stuk langer, maar miss eens een normale voorbumperstrip ernaast leggen?
Regards/groeten, Jeroen
Jeroen wrote:De achterbumperstrip is uiteraard een stuk langer, maar miss eens een normale voorbumperstrip ernaast leggen?
die heb ik helaas niet op de plank liggen. ik weet niet of een van jullie kan bevestigen dat de strippen voor en achter gelijk zijn op de lengte na?
niemand die me ff snel uit de brand kan helpen?
ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn
ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn
Ik zal morgen eens kijken voor je!
groeten loentje
groeten loentje
Leon, had je nog gekeken? Sorry voor het vragen, maar zit beetje tijdsdruk achter nu 
hier al een voorproefje

hier al een voorproefje

en hij is af, op de hartge striping na
das afgelopen vrijdag al gebeurd (dat trouwen dan)uwbuurman wrote:Netjes! Nu nog een paar nette luxe kentekenplaten erop en jij kunt trouwen!