Verdoofd

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
e-einundzwanzig
E21 Pro
My E21(s): '82 318i manual

Verdoofd

Post by e-einundzwanzig »

Hallo,

het is lang geleden dat ik zelf wat gepost heb dit forum. maar dit wordt waarschijnlijk toch de laatst over mijn auto.
in 2008 heb ik de auto gekocht, ik werkte toen nog (nu ben ik student daarom dat ik nu niet zo heel actief ben op het forum). Ik heb alles aan de auto zelf gedaan samen met mijn vader, er veel geld in gestopt.
ik heb er veel schik mee gehad, de herfstmeeting georganiseerd, bij de eerste sharknosemeeting meegedaan. Super enthousiast dat ik was. De auto zou de rest van me leven bij me blijven.

Ik was altijd heel terughoudend met anderen in mijn auto laten rijden. Zeker omdat mensen al gauw denken dat zoiets op de openbare weg speelgoed is. Tuurlijk, het mag van mij, als je het maar vraagt!
vanmiddag ging mijn broertje zonder dat ik het wist met de BMW er vandoor, samen met vrienden. Die stonden langs de kant van de weg te filmen hoe mijn broertje de BMW wel niet door de hoek heen kon gooien. Stoer man!

Vanmiddag kwam ik uit het gebouw van Ingenieursbureau Utrecht gelopen (waar ik stage liep), ik werd gebeld. Mijn broertje is naar het ziekenhuis. heeft last van zijn onderrug. "Je BMW is in de prak gejaagd". Ik was verdoofd, ik kan er nu nog steeds geen gevoel aan vastbinden. Alles is nu weg. Ik weet nu nog niet hoe het met mijn broertje gaat.

Image

De Corsa linksvoor stond op de plek waar de e21 nu stond. Is dus een meter of zeven opgeschoven.

zo was hij:
Image

Meer foto's volgen waarschijnlijk

I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
gerrit323
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '82 e21 323i hartge

Re: Verdoofd

Post by gerrit323 »

Auw .. dit wens je niemand toe, dom van je broer maar toch spoedig herstel voor hem .. waarschijnlijk wel een dubbel gevoel voor jouw, het blijft je broer maar hij heeft ook wel je trots vernield ..

Schade lijkt op foto nog wel mee te vallen .. bekijk hem ens rustig als hij thuis staat .. mss is hij nog wel te redden .. er zijn hier vast mensen genoeg met onderdelen te over die je willen helpen :idea:

Sterkte :!:
Last edited by gerrit323 on Wed Jul 03, 2013 8:21 pm, edited 1 time in total.
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail

https://pksolutions.be/
Nick1984
E21 VIP
E21 VIP

Post by Nick1984 »

autch, das echt kut... zeker als je het dan zelf nog niet hebt gedaan.
Als het enige troost mag zijn, de bmw ziet er nog stukken beter uit dan de corsa!
Heb je nog ergens een toppic van je wagen?

sterkte!
[img]https://i.imgur.com/NwLeGXT.jpg[/img]
e-einundzwanzig
E21 Pro

Nick1984 wrote:autch, das echt kut... zeker als je het dan zelf nog niet hebt gedaan.
Als het enige troost mag zijn, de bmw ziet er nog stukken beter uit dan de corsa!
Heb je nog ergens een toppic van je wagen?

sterkte!
Topic heb ik niet, wou ik altijd nog doen maar is er nooit van gekomen helaas :(
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

Damn! :shock

Allereerst hoop ik dat er snel duidelijkheid is over je broertje en dat hij er geen blijvende schade aan overhoudt. Zodat jij hem vervolgens een knal voor z'n kop kan verkopen :?

De bijzaken: ik vind het lastig te beoordelen zo, maar ik zou de auto idd niet gelijk afschrijven. Trek tzt scherm, motorkap, bumper en keienvanger er eens af en kijk dan hoe 'ie erbij staat.

Maar eerst: heel veel sterkte gewenst en we leven met je mee!
Regards/groeten, Jeroen
e-einundzwanzig
E21 Pro

Jeroen wrote:Damn! :shock

Allereerst hoop ik dat er snel duidelijkheid is over je broertje en dat hij er geen blijvende schade aan overhoudt. Zodat jij hem vervolgens een knal voor z'n kop kan verkopen :?

De bijzaken: ik vind het lastig te beoordelen zo, maar ik zou de auto idd niet gelijk afschrijven. Trek tzt scherm, motorkap, bumper en keienvanger er eens af en kijk dan hoe 'ie erbij staat.

Maar eerst: heel veel sterkte gewenst en we leven met je mee!
Thanx, ik hou jullie op de hoogte! Ik hoop tzt ook meerder foto's te vangen
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Oei!
First things first.
Hoewel je ws erg boos op je broertje bent is hij niet vervangbaar en je BMW wel.
Daarna de BMW eens rustig uit elkaar halen. Op de foto is de schade fors, maar niet onoplosbaar.
VEEL sterkte aan jullie BEIDEN!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
pattam2009
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '81 323i 2.7i Schwarz

Post by pattam2009 »

Wat een nachtmerrie zeg dit verhaal.
Sterkte.....
Bmw E21 323i 2.7i 1981 Schwarz - Beige
Gr, Patrick.
e-einundzwanzig
E21 Pro

Mijn broertje heeft gelukkig niks, hij heeft zijn spieren iets verrekt, denk dat hij dat daar de komende dagen nog iets meer last van krijgt. Ik ga de schade van het weekend even bekijken en post wat meer foto's
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris

Post by uwbuurman »

Zo zeg, wat een verhaal... Erg sneu van je wagen en je broertje zal er ook wel ziek van zijn denk ik... Gelukkig heeft hij zelf niets en zoals Ite volledig terecht zegt: je broertje is niet te vervangen.

Over dat onderschrift van je: I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
:bag

Inzake wrak sluit ik me bij de vorige sprekers aan: rustig uit elkaar peuteren, deze kan zo op het eerste blik wel weer klaar.

Rest me niets dan jullie sterkte te wensen.
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
2016 BMW 420dA Gran Coupé
bremboap
E21 Mad

Post by bremboap »

sterkte man.
Hou je hoofd koel.
BMW E21 323I , 1981 (Resto stadium)
BMW F31 318i Touring, 2019
Peugeot 206 `1.6, 2003
Remy
Upcoming E21 fanatic
My E21(s): 323i 2.7 Schwarz '81

Post by Remy »

Wat een kut verhaal, hopen dat de schade meevalt.
Sterkte!
E36 Compact 323ti '98 Avus Blau
E36 Compact 316i M '99 Schwarz
E21 320/6 '82 Opal Grun Edition E
E21 320/6A '82 Opal Grun
E21 323i 2.7i '81 Schwarz :-)
jamesV
E21 Pro

Post by jamesV »

goed te horen dat alles ok is met uw broertje! Een auto is vervangbaar.. maar zoals iedereen hier zou ik deze nog niet direct afschrijven. Alvast veel sterkte en als je broer weer helemaal top is geef je hem maar een trap onder zijn kont, en doe er maar een trap bij van ons allemaal!
martin318
Upcoming E21 fanatic
My E21(s): E30 316 1986 Wit.
E30 316 1991 Silver.

Post by martin318 »

Zo wat klote zeg !!! :(
Ik sluit me inderdaad bij de rest aan de auto lijkt me nog wel te maken als je bekend bent met het 02 forum moet je eens Bouke veurman een berichtje doen die heeft iets vergelijkbaars gehad en die rijd inmiddels ook weer vrolijk rond met zijn 02 :)
Nu nog even de spaar rekening van je broer plunderen voor de reparaties en hem verplicht laten mee helpen zou ik zeggen :D
e-einundzwanzig
E21 Pro

nieuw fotootje gekregen

Image

rechter portier is ontzet. dus schade tot aan de b stijl meer kan ik er nog niet over zeggen tot nu toe...
Post Reply