het is lang geleden dat ik zelf wat gepost heb dit forum. maar dit wordt waarschijnlijk toch de laatst over mijn auto.
in 2008 heb ik de auto gekocht, ik werkte toen nog (nu ben ik student daarom dat ik nu niet zo heel actief ben op het forum). Ik heb alles aan de auto zelf gedaan samen met mijn vader, er veel geld in gestopt.
ik heb er veel schik mee gehad, de herfstmeeting georganiseerd, bij de eerste sharknosemeeting meegedaan. Super enthousiast dat ik was. De auto zou de rest van me leven bij me blijven.
Ik was altijd heel terughoudend met anderen in mijn auto laten rijden. Zeker omdat mensen al gauw denken dat zoiets op de openbare weg speelgoed is. Tuurlijk, het mag van mij, als je het maar vraagt!
vanmiddag ging mijn broertje zonder dat ik het wist met de BMW er vandoor, samen met vrienden. Die stonden langs de kant van de weg te filmen hoe mijn broertje de BMW wel niet door de hoek heen kon gooien. Stoer man!
Vanmiddag kwam ik uit het gebouw van Ingenieursbureau Utrecht gelopen (waar ik stage liep), ik werd gebeld. Mijn broertje is naar het ziekenhuis. heeft last van zijn onderrug. "Je BMW is in de prak gejaagd". Ik was verdoofd, ik kan er nu nog steeds geen gevoel aan vastbinden. Alles is nu weg. Ik weet nu nog niet hoe het met mijn broertje gaat.

De Corsa linksvoor stond op de plek waar de e21 nu stond. Is dus een meter of zeven opgeschoven.
zo was hij:

Meer foto's volgen waarschijnlijk