ritje in Engeland

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
jamesV
E21 Pro

ritje in Engeland

Post by jamesV »

Vorig jaar zijn we met de e36 naar Canterbury geweest. Het was de eerste keer rijden in Engeland en dit is zeer goed meegevallen. Nu zit ik er aan te denken om eens een dagje naar Engeland te gaan met de e21. De bedoeling zou zijn, inschepen in Calais, overtocht met de boot en daar dan eerst het kasteel van Dover eens te bezoeken. Na het bezoek ergens gezellig gaan picknicken met de vrouw en kids (zal frigobox meedoen in de koffer met broodjes en dergelijke) en in de namiddag nog wat rondrijden in de kuststreek daar om 's avond terug op de boot richting België ter rijden. Nu was mijn vraag of iemand ervaring heeft in die streek en mij eventueel tips kan geven om een kleine route te plannen. De overzet kost zo'n 60 euro (heen en terug) maar om eens naar daar te gaan om een route te plannen is een beetje zot :screwy . Alle tips zijn dus welkom .

Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Re: ritje in Engeland

Post by Jeroen »

Wij zetten tegenwoordig veel routes uit met Google Maps, werkt erg goed als voorbereiding.
Regards/groeten, Jeroen
jamesV
E21 Pro

Re: ritje in Engeland

Post by jamesV »

thx voor de tip!
Post Reply