lampie

Voor alles niet E21 gerelateerd
Post Reply
geerling
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): BMW 320/6 '81 zypressengrun

lampie

Post by geerling »

Een trieste dag.......

Het begon zo mooi met een lekker zonnetje. Ik de garage in en moest weer onder de auto uiteraard met mijn maatje, totdat hij ineens wat begon te knipperen. Weer onder de auto vandaan en de stekker wat aangedrukt. Yessss, hij doet het weer, maar dit was helaas van korte duur. Misschien een paar tikjes!! Niks. Een laatste poging, zachtjes geaaid......niks. Al vanaf mijn 16e
verjaardag was hij bij mij toen ik aan mijn kreidler begon te prutsen. Na 31 jaar!!!! trouwe dienst kom ik tot de conclusie dat hij is overleden. :wink:
Image

Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Re: lampie

Post by Jeroen »

Wat een tranendal :P als 'ie toch kaduuk is kun je 'm altijd eens open maken, misschien een slecht contact of een vers snoer en hij is weer back in business. Aan de andere kant zijn zelfs goede exemplaren niet heel duur. Ik gebruik zelf nog altijd wel een bedraad exemplaar als ik meer licht nodig heb, maar in veel gevallen is een oplaadbare van de Action à 8.99 ook best handig. Accu is na een jaar of twee intensief gebruik wel op maar wat wil je voor dat geld...
Regards/groeten, Jeroen
loentje
E21 VIP
E21 VIP

Post by loentje »

Ik heb de ledlampen van Würth, ware aanrader

afschrijvingstermijn van 30 jaar is toch netjes :mrgreen:
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Terugbrengen en garantiecoulance claimen.
Je mag toch van een dergelijk product een langere levensduur verwachten.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
geerling
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): BMW 320/6 '81 zypressengrun

Post by geerling »

Een tijdje terug al heb ik een nieuwe lamp aangeschaft. Omdat de vorige mij prima beviel heb ik een soortgelijke weer gekocht.
Ik zal het bonnetje goed bewaren voor het geval deze het weer binnen 31 jaar al opgeeft. :lol:
Image
Post Reply