Heel blij en trots was ik gisteravond toen ik mijn eerste E21, een blauwe 318i Baur ging bekijken en net op tijd ( 2 minuten voor sluitingstijd ) hem heb overgeschreven op mijn naam! Ik moest er wel een stukje voor rijden, anderhalf uur, maar het was de moeite waard! Een heerlijke terugrit naar huis, uiteraard met het dak open. Na 30 minuten heb ik hem toch maar weer dicht gedaan, werd wel frisjes

Even de kenmerken:
- handgeschakeld, 5 bak!
- lederen bekleding in supernette staat (niet origineel geloof ik)
- 13" alpina velgjes
- zo goed als nieuw dak
- H&R verlaagd, nieuwe schokdempers achter.
- auto komt oorspronkelijk uit Duitsland, is in 2006 geïmporteerd door de vorige eigenaar, ik ben de 3e.
- map met dekra-keuring (2004) en een paar rekeningen
- de auto heeft wat roestplekjes, maar is absoluut niet rot!
Ik heb nog geen foto's geupload, deze volgen nog. hier staat de advertentie nog in cache, hij is inmiddels al verwijderd.
Heel blij ben ik er vandaag mee naar werk gegaan, thuis gekomen, weer naar de voetbaltraining gegaan! Tot dat ik bijna thuis was na de training, een drempel over wilde rijden, iets gas bij wilde geven om door te rijden maar daar haperde hij en viel hij uit!!

De vorige eigenaar heeft op het eind nog wel de rotor vervangen en het een en ander afgesteld waardoor hij beter liep als daarvoor ( naar eigen zeggen ).
Wie o wie heeft er tips?? Alvast bedankt!
Kishan Basaw, een ontzettend gefrustreerde liefhebber uit Enschede