Francorchamps

Voor alles niet E21 gerelateerd
Post Reply
e-einundzwanzig
E21 Pro
My E21(s): '82 318i manual

Francorchamps

Post by e-einundzwanzig »

Dit is misschien wel heel off topic maar ik ga dit weekend met een stel jongeren (tussen 22 en 26 jaar) in een huisje zitten in Francorchamps. Aangezien er een aantal Belgen op het forum zitten die eventueel uit de buurt komen en er veel forummers weleens rond het circuit te vinden zijn vroeg ik mij af of er in die regionen nog meer bezienswaardigheden zijn om eventueel naartoe te gaan? We houden allemaal wel van cultuur/natuur en activiteiten maar ook wel van uitgaan en winkelen etc.

Hebben jullie misschien tips? of hebben jullie een idee van "daar moet je echt eens naartoe gaan!"
Ik kan rustig een weekend bierdrinken en chips eten in een hutje maar aangezien we dit keer in een mooie omgeving zitten wil ik er toch wel wat van maken.

ik hoor het graag,

Martin

I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Re: Francorchamps

Post by Jeroen »

Circuit natuurlijk zeker, met wat mazzel is er wat leuks te doen. Spa en Malmedy zijn leuke stadjes en zo zijn er nog wel een paar, watervallen van Coo echt om de hoek. Verder vullen de kenners vast nog wel even aan...
Regards/groeten, Jeroen
Post Reply