40 jaar E21 in 2015 - de officiële viering
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
40 jaar E21 in 2015 - de officiële viering
Als E21 website staan we uiteraard klaar om uitgebreid stil te staan bij de introductie van ons favoriete model in 1975, alweer 40 jaar geleden! Nog officieler zou een viering door BMW zijn natuurlijk, maar BMW Classic gaat er ivm verhuizing niets aan doen.
Dat gaan we goed vieren en wel op de Sharknose Meeting op 30 mei. Daarvoor zijn we al druk plannen aan het uitwerken en hopen we dat jullie daar een leuke bijdrage in kunnen leveren, bijvoorbeeld door bijzondere E21 spullen mee te nemen. Uiteraard komen alle E21's bij elkaar te staan en er zal ook een aparte E21 kraam annex meeting point komen.
Andere suggesties zijn méér dan welkom! Verder willen we zoveel mogelijk bijzondere E21's bij elkaar brengen, van straatauto tot race- of rallyauto. Deelnemers, tips, etc zijn van harte welkom!
Dat gaan we goed vieren en wel op de Sharknose Meeting op 30 mei. Daarvoor zijn we al druk plannen aan het uitwerken en hopen we dat jullie daar een leuke bijdrage in kunnen leveren, bijvoorbeeld door bijzondere E21 spullen mee te nemen. Uiteraard komen alle E21's bij elkaar te staan en er zal ook een aparte E21 kraam annex meeting point komen.
Andere suggesties zijn méér dan welkom! Verder willen we zoveel mogelijk bijzondere E21's bij elkaar brengen, van straatauto tot race- of rallyauto. Deelnemers, tips, etc zijn van harte welkom!
Regards/groeten, Jeroen
Re: 40 jaar E21 in 2015 - de officiële viering
Oei dat wordt gaaf,
- Misschien een e21 modellenhoek? (schaalmodellen dan, voordat Koos weer wilde plannen krijgt
)
- e21 documentatie hoek
Groeten loentje
- Misschien een e21 modellenhoek? (schaalmodellen dan, voordat Koos weer wilde plannen krijgt

- e21 documentatie hoek
Groeten loentje
- Jeroen
- Site Admin
Dat vind ik hele leuke ideeën Leon!
Regards/groeten, Jeroen
Misschien kun je ook eens contact opnemen met BUB (van de 1:87) schaalmodellen, deze maken nog wel eens jubileum doosjes.
Ze zouden dan misschien speciaal voor de meeting in bijv een oplage van 500 een jubileum doosje maken met een baur en sedan.
zoiets bedoel ik dan:

groeten loentje
Ze zouden dan misschien speciaal voor de meeting in bijv een oplage van 500 een jubileum doosje maken met een baur en sedan.
zoiets bedoel ik dan:
groeten loentje
- 323baur
- E21 VIP
In ieder geval een gave foto met de e21 zo geparkeerd dat er 40 staat?
De fotograaf heeft een helikopter dingetje
De fotograaf heeft een helikopter dingetje
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Jeroen
- Site Admin
Ik hoop dat jullie begrijpen dat er veel komt kijken bij een evenement. Als mensen taken op zich willen nemen of gewoon iets willen doen, navragen of meenemen dan heel graag want de agenda van de organisatie is al erg vol. Bijvoorbeeld op basis van de mooie tips van Leon:
- iemand die een mooie collectie E21 schaalmodellen heeft en ze wil tentoonstellen?
- iemand die een mooie collectie documentatie heeft en dat mee wil nemen?
- iemand die eens contact wil leggen met Bub oid voor een jubileummodel oid?
- iemand die een mooie collectie E21 schaalmodellen heeft en ze wil tentoonstellen?
- iemand die een mooie collectie documentatie heeft en dat mee wil nemen?
- iemand die eens contact wil leggen met Bub oid voor een jubileummodel oid?
Regards/groeten, Jeroen
Ik zal wel eens contact opnemen met Bub, ben namelijk zelf ook wel benieuwd wat daar de mogelijkheden zijn
ik heb niet zo heel veel e21 modellen, stuk of twintig denk ik, maar die ik heb wil ik best meenemen.
groeten loentje
ik heb niet zo heel veel e21 modellen, stuk of twintig denk ik, maar die ik heb wil ik best meenemen.
groeten loentje
- Jeroen
- Site Admin

Wat ook kan helpen is als een ploegje mensen om toerbeurt bij een E21 kraam de wacht wil houden en zo wat van die spullen kan tonen en bewaken wellicht?
Regards/groeten, Jeroen
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Hmmmmm
Ik ga dit feestje missen dit jaar.
Misschien op een scherm de introductiefilmpjes en ander filmmateriaal af laten spelen ?
Volgens mij heeft J. de grootste verzameling E21 schaalmodellen van de hele wereld....
Mocht er interesse zijn dan heb ik nog twee borden tankklepjes staan en ik kan nog wel drie spuitbussen kopen om er precies 40 klepjes aan te hebben hangen.
Omdat ik zelf die dag al vroeg vertrek naar de Alpen zal vervoer van de bordjes wel moeten worden geregeld.
Mocht er een 40 jahren schaalmodel via BUB te regelen zijn schrijf ik me alvast in!

Misschien op een scherm de introductiefilmpjes en ander filmmateriaal af laten spelen ?
Volgens mij heeft J. de grootste verzameling E21 schaalmodellen van de hele wereld....
Mocht er interesse zijn dan heb ik nog twee borden tankklepjes staan en ik kan nog wel drie spuitbussen kopen om er precies 40 klepjes aan te hebben hangen.
Omdat ik zelf die dag al vroeg vertrek naar de Alpen zal vervoer van de bordjes wel moeten worden geregeld.
Mocht er een 40 jahren schaalmodel via BUB te regelen zijn schrijf ik me alvast in!
So many cars, so little time
-
- E21 VIP
Ik wil ook wel ff helpen je tankklep verzameling op 40 te brengen.
Ik kan ook wel eens foto maken van mijn modellen verzameling. Heb nu 7 groupe 5 racers 1/18 en nog wat meerdere modellen..
Ik kan ook wel eens foto maken van mijn modellen verzameling. Heb nu 7 groupe 5 racers 1/18 en nog wat meerdere modellen..
Bmw e21 323I/M3 S54
- Wondermike
- E21 Master
@Jeremy, dat zou wel top zijn! Is het voor jouw eenvoudig 3 kleurtjes te maken ?
-
- E21 VIP
Ja zeker redelijk eenvoudig. Leuk om mijn steentje bij te dragen.. 

Bmw e21 323I/M3 S54
- Wondermike
- E21 Master
Zeker
Ik wil er als het kan het liefste 3 uni kleuren bij, dus geen metallic.
Keuze uit de volgende kleuren: Inka, Verona, Korall, Malaga, Madeira, Sahara, Sepiabraun, Jadegrun, Biskayablau, en Basaltblau.
Als ik mag kiezen zou ik Inka, Jade en Basaltblau graag maar iedere keuze is welkom
Zal ik dan drie klepjes opsturen?

Ik wil er als het kan het liefste 3 uni kleuren bij, dus geen metallic.
Keuze uit de volgende kleuren: Inka, Verona, Korall, Malaga, Madeira, Sahara, Sepiabraun, Jadegrun, Biskayablau, en Basaltblau.
Als ik mag kiezen zou ik Inka, Jade en Basaltblau graag maar iedere keuze is welkom

Zal ik dan drie klepjes opsturen?
-
- E21 VIP
Zal ff kijken denk 2 klepjes voldoende. Anders neem je ze de 24ste mee.
Bmw e21 323I/M3 S54