Mezelf kennende kan je daar gelijk in hebben Ite, af en toe wat handelen is prachtig.
Deze is niet echt slecht maar haar kont is wel rottig. Verder heeft ze nog wel wat nare plekjes maar wel helemaal kompleet en onverprutst.
Nadat ik een filmpje op facebook had gezet dat ik de tii motor lopend heb gekregen kreeg ik van een wildvreemde een berichtje, hij had nog een originele Nederlandse 2000tii Touring staan met rallye pakket en af fabriek met sportbak en Golde schuifdak en getint glas. Hij had hem al 34 jaar in bezit en de restauratie was gestrand na een scheiding. Nou en of ik interesse had!

Als een speer langs gegaan waar ik nog ernstig heb staan twijfelen maar hem toch maar heb gekocht. Meenemen ging niet want de sleutel was kwijt en we kregen hem niet uit de stalling.
De week die ik moest wachten duurde veels te lang, zo bang als ik was dat iemand anders er met deze vandoor zou gaan

maar vorige week opgehaald en snel ingeladen. De sleutel is er nog steeds niet maar nu staat hij wel veilig
Goed wat beeldjes. Op de kar, de wieljes horen bij het rallye pakket
Het Recaro interieur hoort ook bij het rallye pakket en is zeer gewild. Leveren meer op dan de auto mij gekost heeft.
En het schuifdak, geen kanteldak! En in een rijdende broeikas zoals een 02 is dat heerlijk en ook zeldzaam.
Later meer!