ook even voorstellen..

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
elaxo
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '78 323i Manueel

ook even voorstellen..

Post by elaxo »

Hoi iedereen ,
Ik ben Alex Verhoeven een jonge kok uit Kasterlee Belgie (http://www.fleur-de-sel.be) even wat sluik reclame :whistle
Ik ben eigenlijk al redelijk actief met oude brommers sinds men 14 en na ik laatst mijn ultieme honda monkey heb gebouwd werd het tijd voor eens iets anders.
Niet echt relevant voor het topic maar is 90% costum en toch leuk om te zien vind ik.
Deze is nog steeds in mijn bezit samen met nog wel wat originele honda types die ik houd kwestie van liefhebberij ook voor het originele.
Image

Ondertussen ook enkele Mini's opgeknapt de laatste was deze
Image
is een recent modelletje maar moet ook dienen voor reclame met de zaak en het vriendinnetje mee te laten rijden.

Nu ben ik ondertussen bezig aan een bmw 1502 , zal niet volledig origineel worden, komt een bmw TII blokje in met schrick nokkenas en dubbele webers en de rest van de benodigdheden.
Word ook iets lager gezet op BBS RM 15"
interieur word zwart leer omdat dit niet meer te redden was .
Kleur word terug origineel Golf gelb.
stond zo :
Image

staat nu zo:
Image

Omdat het restaureren best even duur en ik toch graag een classic wou om in men vrije tijd mee te rijden heb ik laatst de 323i gekocht van Nick .
Deze zal waarschijnlijk een klein beetje zakken en misschien in de zomer een leuk bbs velgje en de algemeen bekende BBS spoiler .
De deuren gaan deze winter terug in de lak en verder is goed oppoetsen en dat moet volstaan om ook gewoon eens wat rijplezier te hebben.(maar dat zeg ik altijd in het begin)
Betere foto's volgen nog.
Image

voor het dagelijkse gebruik heb ik het meeste met BMW gereden :
eerste BMW was een zwarte E90 320 diesel (geen foto van denk ik )
Daarna 135i (helaas eens een stuurfoutje gemaakt en deze is voor export gegaan)