Rally
Ik vrees dat ik er dit jaar wederom geen tijd voor heb maar zou graag eens naar de Boucles de Spa Rally gaan (B, 19-20 feb) maar als alternatief misschien maar eens naar de Eifel Classic Rallye gaan in Daun (D, 21-23 juli) want dat is toch wel DE plaats om de oude groep B rallykanonnen en hun toenmalige bestuurders weer eens in actie te zien. We waren een paar jaar terug al eens bij de Tuscan Rewind en dat beviel goed! Nog suggesties om in NL een leuke rally mee te pakken met bij voorkeur een combi van recent en klassiek spul?
Beurzen
Met één zo'n klassiekerbeurs per jaar heb ik het wel gezien, en in NL hoef je die niet te zoeken. De Retromobile in Parijs is net afgesloten, de Retro Classics in Stuttgart is misschien net even te ver voor een dagtripje maar de Techno Classica Essen (6-10 apr) staat dit jaar weer op het programma.
Klassieke racerij
Dat blijf ik toch wel da bomb vinden. Geen geparkeerd spul maar hup, serieus gas d'r op! Spa Classic (13-15 mei) staat vast op de kalender, en dit jaar is er ook een een Le Mans Classic (8-10 juli) dus die pakken we ook mee. Op de OGP (12-14 aug) verwachten we dat BMW flink zal uitpakken dus die slaan we ook niet over. We denken nog over de Goodwood Revival (9-11 sep).
Overig spul
Mwoah, noem het maar overig... onze eigen Sharknose Meeting natuurlijk op 22 mei! Ik ga dit jaar ws eens kijken bij Chantilly bij Parijs (4 sept) en heel misschien bij het Concorse de Eleganza Villa d'Este (20-22 mei) aan het Comomeer. Misschien nog even de finish van de Tulpenrallye (7 mei) aan de Noordwijkse boulevard meepikken, heel, héél misschien het Nationaal Oldtimerfestival (31 juli) op Zandvoort, maar dan alleen als we met een leuke ploeg gaan, en Schloss Dyck (D, 5-7 aug) blijft ook iets bijzonders. Voor leden van officiële BMW clubs is er in september wat te verwachten ivm de opening van het nieuwe onderkomen van BMW Classic (9-11 sep). En we gaan toch zeker nog wel een paar toerritten en een toerweekend doen dit jaar?! Odo en Geert gaan zich uitleven op een weekend noordelijke Vogezen en/of Eifel (medio sept), maar initiatiefnemers voor een voorjaars- of najaarsrit zijn meer dan welkom!
Non auto
Iemand een leuk idee voor een dagje fotocursus ofzo? Ergens dierentuin, de wallen, iets anders?

Jajaja zo lijkt het toch wat meer Jeroen's agenda maar okee, een kalender hebben we al haha. Andere suggesties zijn van harte welkom!