datum 1e toelating: 07/1982 Nederland
kleur: Graphit Grau/Ascot Grau
Interieur: Recaro S-Edition
Staat: under construction
Motor: 323i 1982
in bezit sinds: 10/2005
Eigenlijk is er niet zo veel verandert aan de e21. Ik heb wel terug de originele 13 duimers terug gemonteerd in plaats van de BBS'en omdat ze veel comfortabeler rijden vind ik zelf. Al moet ik wel zeggen dat ik met het idee speel om er sportveren van H&R onder te knallen maar dat is nog lang niet zeker, nog een paar nachten over slapen
Toen ik hem kocht was hij nog geen oldtimer en had ik dus een gewoon kenteken. Toen hij 25 werd had ik de keuze om naar een O- kenteken te gaan maar destijds waren er nog veel beperkingen.
Ik heb altijd mijn kenteken behouden maar ik moet wel elk jaar naar de controle gaan. De beperkingen van de O-plaat zijn nu wel weggevallen maar zo'n lelijk groot kenteken nieuwe stijl zie ik niet zitten .