Leuke BMW E21 gezocht

Post Reply
Thijs001
Upcoming E21 fanatic

Leuke BMW E21 gezocht

Post by Thijs001 »

Startpost is gewijzigd: inmiddels weer wat geld bijeen gespaard :wink:

Ik ben al enige tijd op zoek naar een E21, toen stuitte ik op dit forum, heb me meteen maar aangemeld want ik heb na het lezen van een aantal topics wel gemerkt dat hier echte kenners rondzwerven :wink:

Helaas is de bmw van loentje al verkocht, bleek achteraf ook geen goede auto voor mij te zijn gewwest omdat er moeilijk te repareren schade aan bleek te zitten (als ik het goed heb begrepen.)

Nu ben ik een paar auto's op marktplaats tegen gekomen:

Groene BMW 318
Deze bmw ziet er zo erg leuk uit (zou zelf alleen die spoiler eraf willen hebben), hij heeft een 5-bak en alpina velgjes. Dit vind ik een groot pluspunt. Is deze auto bij jullie bekend? en is het misschien een leuke optie voor mij?

Zwarte BMW 316
Ook een leuke auto, vind zwart alleen niet zo een geweldige kleur. Verder vind ik de foto's een beetje onduidelijk. En er klopt iets niet aan die buitenspiegel volgens mij? Is deze auto misschien bij jullie bekend en is deze leuk?

Is een van deze auto's goed of is het allebei niks. Ik ben vooral enthousiast over de bovenste, alleen is het 180 km rijden dus wil ik wel zeker zijn dat hij in een redelijke staat verkerd.

Zijn er verder nog andere leuke e21 die ik over het hoofd heb gezien? Mijn budget is rond de 2000 euro.
Last edited by Thijs001 on Tue May 18, 2010 12:03 am, edited 1 time in total.

Thijs001
Upcoming E21 fanatic

Post by Thijs001 »

Ow, zie net dat hij al verkocht is (stond op een andere site)..

Iemand wat vergelijkbaars gezien?
loentje
E21 VIP
E21 VIP

Post by loentje »

Ik heb iets vergelijkbaars te koop!

zie mijn advertentie hier op het forum of op marktplaats

Bij interesse bel maar gewoon even of stuur me een pbtje!! Prijs is nog wel iets mee te doen!

groeten leon
loentje
E21 VIP
E21 VIP

Post by loentje »

hier de link naar de advertentie even:
http://link.marktplaats.nl/319889700

groeten loentje
Thijs001
Upcoming E21 fanatic

Post by Thijs001 »

Mooie wagen loentje.. Is hij nog helemaal hard en apk waardig? Kleine dingetjes vind ik niet erg maar moeilijke dingen kwa plaatwerk is niet aan mij besteed :P
loentje
E21 VIP
E21 VIP

Post by loentje »

bel me even 06-28953279

vertel ik je het een en ander over het bmwtje en zowiezo waar je op moet letten!

groeten loentje
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Beste Thijs, allereerst welkom - goede keuze van model!
Kopen binnen deze groep van e21 idioten is redelijk save hoor.
niemand gaat zijn naam te grabbel gooien voor korte termijn winst.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Thijs001
Upcoming E21 fanatic

Post by Thijs001 »

Oke ik heb even een financiele tegenslag gehad, onverwachtte belastingbrief met een aardig bedrag erop. mijn budget ligt nu op 1500, hiervoor ga ik niks krijgen.. Word dus nog 2 maandjes sparen voor ik weer een redelijk bedrag heb..

Hier baal ik echt van want die wagen van loentje was denk ik een prima bak geweest :(

Sorry loentje...

Ik weet nu wel dat ik ga wachten tot er weer een leuke E21 van een forummember te koop is aangezien jullie niet gaan lopen bedriegen.. En bij he kopen van een oldtimer speelt vertrouwe ook een grote rol volges mij
Wondermike
E21 Master
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)

Post by Wondermike »

onverwachtte belastingbrief met een aardig bedrag erop
Gewoon terugsturen en de E21 van Loentje ophalen..... :wink:
So many cars, so little time
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Precies!

Nu kan ik natuurlijk niet in je portomenee kijken, maar een mooie harde e21 kost best wat these days.
Dus even pingelen en middelen..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Thijs001
Upcoming E21 fanatic

Post by Thijs001 »

nieuwe startpost
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Re: Leuke BMW E21 gezocht

Post by Jeroen »

Thijs001 wrote:Groene BMW 318
Deze bmw ziet er zo erg leuk uit (zou zelf alleen die spoiler eraf willen hebben), hij heeft een 5-bak en alpina velgjes. Dit vind ik een groot pluspunt. Is deze auto bij jullie bekend? en is het misschien een leuke optie voor mij?
5-bak is een pré, die velgen zijn gewoon de standaard 13" BMW lichtmetaaltjes. Wat kleurverschil en matige passing scherm RV. Beginnende roest portier R en bumper A, links lijkt een andere tint deur in te zitten en het achterpaneel onder de bumper is niet voor niets in de tectyl gezet. Ofwel hier word ik nog niet warm van.
Thijs001 wrote:Zwarte BMW 316
Ook een leuke auto, vind zwart alleen niet zo een geweldige kleur. Verder vind ik de foto's een beetje onduidelijk. En er klopt iets niet aan die buitenspiegel volgens mij? Is deze auto misschien bij jullie bekend en is deze leuk?
Beroerde foto's maken het lastig oordelen. Zwart met een biesje kan erg leuk retro staan trouwens. Interieur moet idd vervangen, voorbumper ontbreekt. Orig NL auto. Als deze nog niet teveel ruzie heeft met het roestduiveltje en niet te ver weg staat zou ik 'm eens gaan bekijken.

Let wel: het betreft een handelaar in van alles en nog wat, en deze vroege modellen waren wat roestgevoeliger, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal verrot zijn.
Regards/groeten, Jeroen
Post Reply