Ik ben al enige tijd op zoek naar een E21, toen stuitte ik op dit forum, heb me meteen maar aangemeld want ik heb na het lezen van een aantal topics wel gemerkt dat hier echte kenners rondzwerven

Helaas is de bmw van loentje al verkocht, bleek achteraf ook geen goede auto voor mij te zijn gewwest omdat er moeilijk te repareren schade aan bleek te zitten (als ik het goed heb begrepen.)
Nu ben ik een paar auto's op marktplaats tegen gekomen:
Groene BMW 318
Deze bmw ziet er zo erg leuk uit (zou zelf alleen die spoiler eraf willen hebben), hij heeft een 5-bak en alpina velgjes. Dit vind ik een groot pluspunt. Is deze auto bij jullie bekend? en is het misschien een leuke optie voor mij?
Zwarte BMW 316
Ook een leuke auto, vind zwart alleen niet zo een geweldige kleur. Verder vind ik de foto's een beetje onduidelijk. En er klopt iets niet aan die buitenspiegel volgens mij? Is deze auto misschien bij jullie bekend en is deze leuk?
Is een van deze auto's goed of is het allebei niks. Ik ben vooral enthousiast over de bovenste, alleen is het 180 km rijden dus wil ik wel zeker zijn dat hij in een redelijke staat verkerd.
Zijn er verder nog andere leuke e21 die ik over het hoofd heb gezien? Mijn budget is rond de 2000 euro.