Hij loopt hoor
Master of disaster zeg maar.....
Vandaag eerst het blok uit de 320 (of 323

) gelepeld en de laatste onderdeeltjes verwijderd.
Ik heb nu een takel in mijn schuur aan het plafond met een ketting en die trekt het blok met gemak eruit. Geen bokken die in de weg staan de rest van het jaar.
Toen begonnen met mijn sjonnie wagen
Zoals gezegd waren beide ombouws niet het toppunt van kwaliteit en veel delen zaten op vreemde plekken gemonteerd, zo ook de bobine die onder de accu zat ipv aan de rembekrachtiger. Deze verplaatst en de verlengkabels er tussen uit gehaald.
Ook nog de benzineslangen onder de kap goed gelegd om brandgevaar te voorkomen.
De pompunit ligt in de kofferbak en dat moet nog maar even blijven en die wordt bediend door een schakelaar, dus niet zoals het hoort via het contact.
Het voordeel is dat je zo heel makkelijk de k-jet kan testen.
pomp aan, luchtweger met de hand omhoog trekken en je hoort de injectoren gieren. (niet te lang doen voor het verzuipen)
Rubberen kap op de luchtweger goed geplaatst en daar blijkt een gat in gemaakt te zijn. Rechts gaat normaal de carterventilatieslang erin maar links heeft schijnbaar ook iets gezeten. Dichtgemaakt en starten maar.
Niet dus
Er lagen nog twee onstekingsregelaars in de auto dus een andere geprobeerd, tikkie en lopen, wel wat rauw en onregelmatig maar hij start nu normaal. Gelijk de andere getest en nou doen ze het ineens alle drie.
Een heel klein stukje gereden maar bij de eerste keer remmen gelijk weer naar huis, 1 wiel voor slaat gelijk vast dus dat wordt mijn volgende klus. Ook dan maar kijken of ik de pomp unit onder de auto kan hangen.
Tot zover