Zo! Dit topic maar eens weer wakker maken.
De auto is inmiddels Zweeds geworden. Niet om belastingtechnische redenen, maar meer omdat ik hier ben blijven plakken. Her en der nog wat probleempjes, maar dat schaar ik wel onder de charme van de auto.
Twee jaar geleden eigenlijk het besluit genomen om de auto op te geven, maar dat is me niet gelukt. Zoals Ite het formuleerde: Je lak is kut, je interieur is kut en je motor is kut. Dus daar ben ik dan maar iets aan gaan doen.
Om de een of andere reden werkt Caprotech voor ongeveer twee jaar. Toen ik de auto schoonmaakte met een hogedrukspuit, spoot ik zo alle roestbescherming eraf. Dus de laatste weken ben ik bezig geweest dat weer opnieuw aan te brengen. Er waren nog wat andere dingen gebeurd onder het afgelopen jaar dus ik besloot het hele interieur er uit te halen en toen was het ook tijd om die vier ronde doppen er opnieuw in te lassen. Maar een was iets verder uitgeroest, de andere drie was alleen de dop iets gaar.
Dat heeft een reden natuurlijk. Een deel van de reden is dat ik vorig jaar door 30cm water heen ben gekomen bij Malmö en daardoor de hele auto nat was. Een ander deel is dat de auto lekt.
Bovenstaande is links van het koppelingspedaal.
Bovenstaande is bij de passagiersdeur.
Hebben jullie een verdachte voor deze lekken?