Dank je wel, Mike. Hij gaat zeker op meetings/tourritten verschijnen, geen zorgen!Wondermike wrote:Echt een hele mooie auto Walter!
Dat je er maar heel veel plezier van mag hebben en ik hoop hem op 1 van de meetings volgend jaar in het echt te kunnen bewonderen.
Afdekkapje voor koplamp heb ik wel liggen trouwens, antenne voor op spatbord niet wel een elektrische voor links achterop.

Volgens de vorige eigenaar zouden die tussen de bijgeleverde onderdelen moeten zitten, maar helaas is dat niet het geval. Heb ze dus niet en heb begrepen dat ze ook nauwelijks aan te komen zijn. Als dat echt zo is vervang ik t.z.t. de koplampen wel, want dit vind ik zelf ook niet mooi.Jeroen wrote:Lief hoor! Erg nette auto waar je terecht trost op kunt zijn!
Als originaliteitsfreak heb ik nog de volgende suggesties:
- wissers van de koplamp wis/was (SWRA) erop
Eens dat dat origineel is, Jeroen. Zal volgend jaar 's kijken of dat een beetje eenvoudig te doen is.Jeroen wrote:- onderste gedeelte keienvanger zwart maken
Ook dat ben ik in de basis met je eens, maar dit is wel een heel fijn, met leer bekleed stuur (volgens mij uit een E24 i.p.v. E30). Vind het ook eigenlijk net een beetje mooier dan het standaard, 4-spaaks E21-stuur...Jeroen wrote:- origineel E21 stuur erin ipv E30 M-Tech 1
Wat zie je daar dan aan? Kan ook in het echt bij de auto niks raars zien aan de achterbumper?Jeroen wrote:Miss nog even kijken of de achterbumper er helemaal top op zit, kan ik niet helemaal beoordelen.
Thanks voor de leuke reacties! Zijn er eigenlijk nog meer forummers met een E21 in Kastanienrot?
Greetz,
Walter.