Jep! Duidelijk, moet goed komen. Vandaag de motor eruit gelepeld en toch een paar vervelende dingen tegengekomen. La(p)swerk aan de voorste chassisbalken wat wel APK waardig is, maar er erg gaar uitziet.. Zowel links en rechts, erg beroerd gedaan...uwbuurman wrote:(Volg je me nog?)

Hier moeten echt of nieuwe delen in, of het moet goed gerepareerd worden. Denk het eerste. Aan de (van achter het stuur geziene) linkerkant heeft de auto eens een tik gehad, chassisbalk is vervormd..

Aan de voorzijde zie je een "bult" en verder naar achteren zit een deuk, niet goed te zien, maar het zit er wel. Nooit iets van gemerkt, maar gaan we vervangen. Achterbuurman werkt bij een autoschade bedrijf en daar mag ik zo op de richtbank om te kijken of alles recht staat. Viel me vandaag na het verwijderen van de motor al op dat de E21 maar op 3 assteunen rust. Linksvoor blijft ze in de lucht hangen..

Verder de brandstoftanks verwijderd, zien er redelijk goed uit, beetje oppervlakkige roest, de naden zijn nog netjes. Denk wel dat ze te redden zijn...

Nu alleen nog het achterste onderstel demonteren, en dan kunnen we langzaam aan schuren, kaalmaken, bakken en braden gaan denken!