Net als Jeroen zit ik met de distributie van de blauwe Baur die aan de beurt is. En het moet er nu toch echt van komen, het wisselen van de sportbak voor de ecobak.
Ook de middendemper van Bosal moet er onder uit want die maakt zo'ń goedkoop blikkerig geluid en hiervoor heb ik nog een ANSA kloon liggen die na de demper nog een keer samen komt voordat hij weer splitst richting de einddempers. Geen idee of dat wat doet.
Dan de kachelventilator smeren en dan is dat het wel bij de blauwe. Volgend jaar weer APK tijd.
De witte Baur heb ik al weer bijna anderhalf jaar op de weg en rijdt erg fijn maar is ergens een beetje incontinent. Ik denk de schakelstang keerring van de versnellingsbak of de keerring van de uitgaande as de boosdoener is. Ik wil nog een keer het voorspatbord loshalen en dan de deur eerst uitlijnen en hierna het spatbord opnieuw plaatsen zodat de naden bij de deur wat beter passen. Voorpootbrug plaatsen en bij nog maar zo'n alpina stang voor achter de keienvanger bestellen.
Voorlopig stel ik het repareren van de onderste raamlijst nog maar even uit. Ook deze kachelventilator maakt een storend geluid in standje 1, ook de witte moet weer voor de APK (Heb ik die al weer zo lang??)
En dan heb ik nog een oranje 316 staan, tja daar moet wat aan gelast gaan worden en dan APK laten keuren. De kachelkraan heb ik inmiddels bij Roelof gevonden en dan is hij helemaal compleet.
Verder vast wel weer wat te doen aan de E28 familie. De 524td moet volgende week voor de APK zodat ik er in de wintermaanden mee kan rijden. De 525i heeft net twee jaar APK en heeft even geen aandacht nodig. Ow ja alleen het benzinefilter vervangen wat er elke keer bij inschiet.
Wel hopen dat mijn brug deze winter nog geplaatst kan worden maar dan moeten ze eerst beginnen met de uitbreiding van de garage.
Genoeg te doen dus