hier een nieuw forumlid!
Ik ben sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een witte e21.
het is origineel een 316 automatic uit 1982, maar is ong 10dkm geleden een gereviseerde 1.8 ingegaan.
de algehele staat is erg netjes:
hetzelfde plekje roest onder het linker achterraampje als de eigenaar van de andere 318 automatic. Maar dit is dan ook het enige serieuze plekje roest!

grote barst in voorruit
originele skai stoelhoezen zonder beschadiging waaronder een zgan velours bekleding zit verder is het interieur heel erg netjes. alles in het blauw.
in de kofferbak ligt het originele reservewiel, ook geheel netjes.
Ook het gereedschapsetje hangt er nog alleen ontbreekt er 1 stukje gereedschap.
Hele mooie originele velgjes met nieuwe banden
Heb er een nieuwe stootstrip, toerentellerbak, koplamp, bougiekabels, niertjes(beschadigd) en duitse werkplaatsmanual bij gekregen.
Ben van plan het een en ander aan het prachtige wagentje te gaan doen, maar heb daar gelijk een paar vragen bij:
-Voorruit vervangen, makkelijke klus? zo ja, hoe?
-heb dus hetzelfde plekje roest onder mn achterruitje, nou heb ik bij het andere topic al gelezen hoe ik het aan moet pakken, super! Hoe is dat verlopen?
-als ik met de auto een lange rit maak, begint hij na bijv. bergje op te stotteren en in te houden. Dit duurt een minuutje of 10 en is dan weer voorbij. Bekend probleem? zo ja, waar te kijken.
-LPG, do or don't? en waar rekening mee te houden als het een do is.
Ik kom vast wel meer dingetjes tegen, maar eigenlijk is hij in een prima staat, al het electrische werkt behalve spiegelverstelling maar dat is zo verholpen heb ik al gezien. rijdt buiten het stotteren erg soepel. er moeten wel nieuwe schijven op heb ik al gemerkt, haha.
naja erg geinteresseerd in jullie tips en mening.
Mvg
Sergio