Ik ben nog steeds blij met de e36 m3. Hoogtoerig idd maar ik gebruik hem toch maar zelden
Veel van de auto's die je noemt zijn mij echter te jong en ook weer een stap te klinisch. Heb recentelijk met een moderne m3 en m5 gereden .. beiden gruwelijk snel maar niks beleving!! Je rijd 200 zonder dat je het voelt en dat is op onze wegen levensgevaarlijk.
Bij elke nieuwe generatie auto is dat zo en kan je daar niet meer omheen.
Ik hou nog steeds van het analoge en manuele rijden waarbij een wagen zoveel mogelijk feedback geeft en dan wordt de keuze des te moeilijker
Ik vind ook dat er tegenwoordig merken zijn die dat beter voor mekaar hebben dan bmw.
Waar ik je compleet in volg is het hoogtoerige karakter dat je eigenlijk nog moeilijk kan gebruiken. Is ook de reden waarom ik heb besloten mijn eigen 320is te verkopen.
Tegenwoordig is een bak koppel gewoon leuker en dan moet je idd naar een dikke atmo of zoals ik naar een snelle 2.0 turbo die in Belgie nog enigszins betaalbaar te rijden is
(wat met een E90 m3 V8 niet meer het geval is) . de Mégane rs is echt sneller tot 3.5k dan de m3 en dat wordt je snel gewoon .. alleen klinkt zo een atmo blok gewoon leuker.
Moest ik nog een speel BMW zoeken weg het zonder twijfel een Z3 m coupé.
Benieuwd naar je keuze